Seminarii, workshop-uri, sedinte de coaching si teambuilding-uri personalizate

Trika

Servicii corporate

Intr-o lume tot mai orientata catre partea materiala si obiectiva a lumii, dezvoltarea si cultivarea intuitiei precum si a gandurilor, sentimentelor si simturilor poate face diferenta in ceea ce priveste modul in care oamenii interactioneaza.

Prin programele pe care le oferim organizatiilor pentru dezvoltarea angajatilor din punct de vedere profesional, dar si personal, ne propunem sa realizam o prezentare intr-o maniera inedita a unor cursuri, seminarii, workshopuri astfel incat angajatul sa se simta eliberat de sub povara statutului de simplu slujbas si sa simta cu adevarat ca este parte a companiei pentru care lucreaza.

O relatie castig-castig, in care angajatul da 100% la locul de munca in jobul pe care il presteaza, va face sa primeasca din partea angajatorului aprecierea cuvenita, iar angajatorul la randul sau va obtine rezultate maxime in ceea priveste productivitatea si calitatea, iar mai apoi profitul.

Un profil moral sanatos, oameni integri si constienti, orientati spre obtinerea de rezultate excelente, iata cateva din telurile spre care tindem sa aducem intregul personal al companiilor.

Prin programe eficiente de instruire compania dvs va avea angajati mai constienti, care vor genera o munca mai constienta cu rezultate mult mai bune pentru angajator*.

Rosenbluth si Peters in cartea The Customer Comes Second – “Clientul vine pe locul doi”, merg pana acolo incat sa afirme ca angajatii firmei, nu clientii ei, trebuie sa fie pusi pe primul loc, daca firma vrea sa-si satisfaca pe deplin clientii.

Petruta Luminita Feyer
Trika Consulting
*Rezultatele sunt mult mai bune pentru angajator, daca angajatii vor avea:
  • Motivatie
  • Echlibru
  • Tinuta morala
  • Atitudine binevoitoare, lipsita de elemente perturbatoare negative

Angajatii devin mai constienti cand actioneaza cu determinare, motivatie si entuziasm

Trika Consulting ofera sedinte de coaching personalizate si diverse servicii pentru companii, avand drept scop imbunatatirea calitatii vietii fiintelor umane. Acestea ajuta la reducerea stresului, dezvoltarea personala si uneori chiar a redescoperirii propriei fiinte a tuturor celor agasati de problemele de zi cu zi, de multitudinea de task-uri de la serviciu sau de grijile cotidiene care par fara sfarsit si fara rezolvare.

Trika

Seminar corporate

Exista o zicala care spune “Omul potrivit la locul potrivit”. Ce inseamna aceasta?

Se intampla destul de des ca oamenii sa ocupe in companie pozitii pe care pur si simplu le detesta, iar productivitatea si calitatea muncii lor sa fie scazuta. Oamenii nu se deschid in fata angajatorului, astfel incat ei nu sunt fericiti la locul de munca.

Cum se poate scapa de frica si anxietate? Ce se poate face? Cum actionam si in ce fel, astfel incat obiectivele sa nu constituie doar o bifa in fisa postului, ci chiar un instrument real de masurare a performantelor angajatului?

La toate acestea noi avem un raspuns: Sufletul in Business. Oamenii au un suflet si in general acest aspect eminamente esential este de cele mai multe ori ignorat.

Desi au ajuns la varsta maturitatii biologice, cele mai multe fiinte umane inca mai manifesta grave carente in ceea ce priveste competentele emotionale si a constientizarii de sine emotionale, fapt ce atesta o slaba inteligenta emotionala. Elemente esentiale precum stapanirea maniei, rezolvarea conflictelor in mod pozitiv, empatia, controlul impulsurilor sunt competente fundamentale la nivel emotional.

A fi sanatosi emotional inseamna sa fim autonomi, sa avem abilitatea de a face fata la situatiile cotidiene de stres, sa recunoastem si sa exprimam emotiile, sa interactionam eficient si autentic cu ceilalti.

Din pacate educatia nonformala autentica a lipsit multa vreme din spatiul organizational, astfel incat aceasta se transpune uneori si in rezultatele lipsite de consistenta si de dedicare din partea salariatilor.

 

Trika consulting

Cointeresarea angajatilor in cadrul unei culturi organizationale sanatoase poate face ca locul de munca sa fie un mediu primitor, in care angajatii vin cu placere la serviciu aceasta avand ca efect fidelizarea personalului.

Noi va oferim prin programele noastre un spatiu unde angajatul are posibilitatea sa se regaseasca, sa devina mai constient si sa-si puna intrebarile necesare astfel incat sa doreasca sa merga la urmatorul nivel al dezvoltarii sale personale – cunoasterea de sine.

Tocmai de aceea, consideram ca aceasta abordare face diferenta in ceea ce priveste oferta noastra, punand practic o temelie pe care se poate cladi absolut orice. Prin aceasta ne referim la faptul ca oamenii, respectiv angajatii devin mai constienti cand actioneaza cu determinare, motivatie si entuziasm, intelegand mai bine care este rolul lor in cadrul companiei, si chiar in societate. In termeni de productivitate, calitate a muncii si profitabilitate aceasta se transpune in obtinerea unor rezultate mult mai bune pentru angajator.

OBIECTIVE:

Prin oferirea acestor cursuri angajatilor companiei dvs. veti contribui nu numai la transformarea gradata a fiecarui angajat in parte, dar in aceeasi masura va veti pune amprenta si la schimbarea in bine a unei societati poluate in care sufletul omului este in deriva, fiind pervertit si marginalizat.

Iata de ce o schimbare in bine la locul de munca va face sa inmugureasca o raza de lumina pe fondul atator situatii conflictuale cu care cei mai multi se confrunta.

METODOLOGIE:

Metodologia pe care se bazeaza modul nostru de lucru implica ideea de transformare utilizand tehnici si metode specifice care sa imbine armonios cunostintele profesionale ale angajatilor dobandite pe parcursul anilor de studiu in cadrul invatamantului obligatoriu sau academic, cu cunostinte noi din sfera inteligentei emotionale si a cunoasterii de sine. In acest fel angajatul, ca si fiinta umana are posibilitatea de a-si redobandi si reintegra anumite atribute si potentialitati pe care sa le utilizeze in scopuri benefice.

BENEFICII:

Stabilirea unei relatii de incredere, de armonie si de loialitate intre angajat si angajator va crea premisa unei deschideri reale launtrice a angajatului, iar acesta va contribui in mod constient la bunul mers al companiei unde lucreaza. Orientarea catre o atitudine mai mereu pozitiva si optimista, dar autentica din partea angajatilor va intari fidelitatea clientilor dvs. Prin aceasta se consolideaza increderea de ambele parti, iar angajatii dvs. vor fi realmente mandri de locul unde lucreaza.
“Drumul care duce spre culmile maretiei este plin de obstacole.”
Seneca
Filozof roman

Actioneaza acum!

Intra in legatura cu noi si vei gasi solutii, raspunsuri, cai de iesire din impas. Ne exprimam intreaga speranta, si credem ca putem avea o colaborare deosebita bazata pe incredere reciproca si deschidere pentru a crea impreuna o lume mai buna in care sa traim cu totii!